Alla inlägg under november 2015

Av Alicia Holling - 1 november 2015 21:45

Nu är vi inne i vecka 20, halva tiden har gått och det är lika mycket kvar. Jag hoppas tiden går fort. Det är tydligen från och med nu det kommer ske en del med magen och bebis. Men tänk, halva tiden. Det känns som jag fortfarande är i vecka 12 fast lite tjockare. Är orolig att jag inte kommer hinna njuta utav graviditeten, jag vill hinna fota magen, kanske göra något med den som minne utav den här tiden. Men, när ska man hinna med de?
Jag skulle vilja åka på fotografering när magen blivit större så man har fina bilder, sen är jag lite sugen på att göra gips form utav magen också men vi får se.

Förra vecka var jag och handlade lite kläder till lilla bebis. Kan man verkligen handla för mycket? - nej, det kan man inte. Det finns så mycket fint som jag vill klä dig i men kommer du hinna använda allt innan du växt ur de? Usch, om tiden går fort nu undra då vad tiden kommer gå fort när lilla skrutt väl är ute ?? Vi längtar ihjäl oss efter dig ??


(Hittar inte bilderna på kläderna nu, lägger ut i morgon)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards