Direktlänk till inlägg 17 oktober 2015

Snart avslöjad

Av Alicia Holling - 17 oktober 2015 21:15

Tiden går och jag blir bara större och större. Men ändå går jag ner i vikt? Någon som kan gissa vad min "hemlighet" är?
Jo precis, jag är gravid. Det är det bästa som hänt i mitt liv tillsammans med min älskade sambo. Jag är så glad och nyfiken hela tiden. Vill ha tiden då lilla ninen är beräknad. Vi gick faktiskt in i v.18 idag (17+0) och om 6 dagar ska vi på vårat första RUL. Vi vill så gärna se hur du mår där inne och så klart vad du är, tjej eller kille så blir vi otroligt glada att du ska få göra oss alla 4 till en familj! ??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia Holling - 1 november 2015 21:45

Nu är vi inne i vecka 20, halva tiden har gått och det är lika mycket kvar. Jag hoppas tiden går fort. Det är tydligen från och med nu det kommer ske en del med magen och bebis. Men tänk, halva tiden. Det känns som jag fortfarande är i vecka 12 fast ...

Av Alicia Holling - 29 oktober 2015 19:56


Efter att har varit på ultaljud så blev jag mer än kär i vårat lilla barn. Jag blev helt plötsligt beroende utav honom. Från att inte alls veta vad som fanns där inne, om det ens fanns något där inne överhuvudtaget. Men det fanns det. Men från de til...

Av Alicia Holling - 22 oktober 2015 20:05

Ojj imorgon är det dags för RUL, jag har inte varit nervös alls förutom exakt precis nyss. Det börjar pirra i hjärtat och fjärilar i magen. Jag kommer vara så nervös och glädjefylld imorgon när det väl är dags. Tänk när man sitter i väntrummet och ...

Av Alicia Holling - 20 oktober 2015 21:05

Dagarna blir bara färre och färre tills vi får se dig på dataskärmen. Att få se hur du näst intill ser ur, att få se om du är frisk, att få se hur din kropp ser ut och att få veta om du är kille eller tjej. Tankarna går i ett. Det går inte en sekund ...

Av Alicia Holling - 17 oktober 2015 21:28


jag jobbar på en skola som resurs i en förskoleklass. Älskar mitt jobb. Men jag går och är nervig varje dag, magen börjar växa och jag har inte berättat för någon om min graviditet. Kläderna passar inte att dölja längre så jag kommer inte klara av at...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards